اگر می‌دانستم.....
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
•*♥*• دلنــوشـــته هـای دلــــــنشـین •*♥*•
AsheGhaNe haye Man




 

اگر می‌دانستم این آخرین دقایقی است که تو را می‌بینم،



به تو می‌گفتم «دوستت دارم»



و نمی‌پنداشتم تو خود این را می‌دانی.



همیشه فردایی نیست



تا زندگی فرصت دیگری برای جبران این غفلت‌ها به ما دهد.



کسانی را که دوست داری همیشه کنار خود داشته باش



و بگو چقدر به آن‌ها علاقه و نیاز داری.



مراقبشان باش....



نظرات شما عزیزان:

M:M
ساعت16:24---12 شهريور 1391
سلاممممممممم عاشق اهنگت شدم همش میام گوش میدم هیچوقت عوضش نکن وقتی گوش میکنم ارامش پیدا میکنم
..
..
..
راستی میدونی خیلی دوستت دارمممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:اگر می‌دانستم,,,,,, :: 16:15 ::  نويسنده : eLOy